Політика Закону про захист авторських прав у цифрову епоху (DMCA)

winsoft.com.ua є постачальником онлайн-послуг, як це визначено в Законі про захист авторських прав у цифрову епоху. Ми надаємо законним власникам авторських прав можливість самостійної публікації в Інтернеті шляхом завантаження, зберігання та відображення різних медіа за допомогою наших послуг. Ми не відстежуємо, не перевіряємо і не аналізуємо будь-яким чином файли, що завантажуються на наші сервери користувачами послуг. Ми дуже серйозно ставимося до порушення авторських прав і будемо рішуче захищати права законних власників авторських прав. Якщо ви є власником авторських прав на вміст, що з'являється на сайті winsoft.com.ua, і ви не давали дозволу на використання цього вмісту, ви маєте повідомити winsoft.com.ua у письмовій формі, щоб ми могли визначити вміст, що, ймовірно, порушує авторські права, і вжити заходів.

I. ПРИЗНАЧЕНИЙ АГЕНТ
Призначеним агентом для отримання повідомлень про передбачувані порушення відповідно до DMCA є:

Email: [email protected]

Після отримання належного повідомлення про заявлене порушення, Сайт буде слідувати процедурам, викладеним в цьому документі і в DMCA.

II. ПРОЦЕДУРИ ПОВІДОМЛЕННЯ ВЛАСНИКІВ АВТОРСЬКИХ ПРАВ ПРО СКАРГИ

У заяві про порушення авторських прав мають бути вказані такі елементи:

1. електронний або фізичний підпис власника авторських прав або особи, уповноваженої діяти від імені власника виключного права, яке, ймовірно, порушено.

2) Ідентифікація роботи, захищеної авторським правом, яка, як стверджується, була порушена.

3) Ідентифікація матеріалу, який, як стверджується, порушує авторські права або є предметом діяльності, що порушує, і який має бути видалений або доступ до якого має бути закритий, а також інформація, достатня для того, щоб Сайт міг визначити місцезнаходження матеріалу.

4) Інформація, достатня для того, щоб Сайт міг зв'язатися зі стороною, яка подала скаргу, наприклад, адреса, номер телефону і, якщо є, адреса електронної пошти, за якою можна зв'язатися зі стороною, яка подала скаргу.

5. Заява про те, що подавач скарги сумлінно вважає, що використання матеріалу у спосіб, на який подано скаргу, не дозволено власником авторських прав, його агентом або законом.

6. Заява про те, що інформація в повідомленні є точною, і під страхом покарання за неправдиве свідчення, що подавач скарги уповноважений діяти від імені власника виключного права, яке імовірно порушено.

Невключення всієї вищевказаної інформації може призвести до затримки обробки або повідомлення DMCA.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТА ЗНЯТТЯ

Процедура: Очікується, що всі користувачі будь-якої частини системи Сайту будуть дотримуватися застосовних законів про авторське право. Однак, якщо Сайт отримає належне повідомлення про ймовірне порушення авторських прав, він оперативно відреагує на нього, видаливши або відключивши доступ до матеріалу, який, як стверджується, порушує авторські права або є предметом порушливої діяльності, за умови, що всі такі претензії були розслідувані та визнані обґрунтованими Сайтом на його одноосібний і абсолютний розсуд. Сайт дотримуватиметься відповідних положень DMCA у разі отримання зустрічного повідомлення.

IV. ПОВТОРНІ ПОРУШЕННЯ

За відповідних обставин Сайт може, на власний розсуд, припинити авторизацію користувачів своєї системи або мережі, які є повторними порушниками.

V. РОЗМІЩЕННЯ СТАНДАРТНИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАХОДІВ

Політика компанії передбачає прийняття та невтручання у стандартні технічні заходи, які вона вважає розумними за даних обставин, тобто технічні заходи, що використовуються власниками авторських прав для ідентифікації або захисту робіт, захищених авторським правом.