DirectX 12 - нове графічне API, яке оптимізує функціональне взаємодія операційної системи і додатків з завантаженням будь-яких драйверів відеокарт. Остання версія DirectX не вимагає установки нової відеокарти, так як для більшості GPU передбачена підтримка Dx12. Розробники компанії Microsoft напередодні виходу оновленої Dx12 анонсували нові перспективи щодо збільшення продуктивності складних сцен і ефектів.
Особливості DirectX 12
Завдяки низкорівневому рендерингу фіналізовано можливість доступу до резервного потенціалу відеокарти, завдяки чому помітно зросте продуктивність навіть старих ігор.
Основні зміни в останній версії
- Впровадження многопоточной оптимізації дозволить більш рівномірно розподілити завантаження ядер CPU (характерно для багатоядерних процесорів).
- Передбачена підтримка всіх типів пристроїв Microsoft: смартфони, планшети, ноутбуки, нетбуки, ігрова платформа Xbox One і персональні комп'ютери.
- Реалізований оновлений варіант застосування режимів накладення і консервативна растеризації, спільне застосування яких покликане значно оптимізувати процес відсікання об'єктів і розпізнавання зіткнень.
- Багаторівнева підтримка стислих форматів нових ресурсів - ASTC (отримав позначення ARM, інтегрований офіційним розширенням OpenGL) і JPEG.
Pixel Shader Ordering визначає періодичність контролю за механізмом доступу піксельного шейдера до ресурсів в заданому режимі, що обмежує інтеграцію артефактів в момент відтворення прозорих об'єктів. Це аналог розширення PixelSync, яке розробники Intel раніше використовували для GPU Iris.
Покращене стан об'єктів конвеєра і таблиць дескрипторів зумовило знижений рівень абстрагування обладнання.
Передбачена можливість об'єднання в єдину системну оболонку графічних карт від різних виробників.
На увазі того, що окремого установника DirectX 12 на даний момент не існує установка пакета можливо тільки в режимі апдейта церез центр оновлень Windows.
Додати коментар